minnen?

Jag har precis insett en stor grej för min del.. ingen revolution för mänsklig utveckling utan mer av personlig grej.
Foton finns det ju i massor och nu i denna tid så har vi ju facebook och bilddagboken, men när jag tittar på min profil är jag kanske taggad på drygt 60 bilder.. och alla dessa bilder är kring tiden på grans och vänner från grans.. men alla mina minnen innan grans? allt som jag gjort innan de finns knappt några foton på mig alls, det är väldigt synd med tanke på att många av dessa minnen, starka känslor, förluster och vinster kommer glömmas bort med tiden. Ganska intressant när jag väl insåg att jag omedvetet faktiskt undvikit kameran flera gånger för alltid efter jag gått iväg eller före jag kommit så har de fotats o haft sig.. kanske dags att ändra på det? ^^


over and out

Kissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0