kärlek?

Varför finns kärlek? Och varför gör den så ont?

Det skrämmer mig med tanke på att jag blivit kär i en kompis som går samma skola som mig, jag tänker hela tiden på henne och får en varm känsla runt hjärtat och ler. Men samtidigt det skrämmer mig nå fruktansvärt för jag är rädd att bli sårad eller såra henne, tänk om jag berättar mina känslor men hon känner inte samma sak eller liknande.. Det skulle svida rejält för hon kan ju inte ogilla mig för att jag inte är mig själv för i skolan är jag verkligen mig själv, med henne också är jag mig själv och ja.. det är läskigt.. känns fel att vara kär i någon som går samma skola.. för ja.. det är så nära mig att det inte är sant.. med distansförhållanden kan man ju skylla på distansen iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0